Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Sustainable Marketing and Customer Value - Arunava Dalal - Bog

Bag om Sustainable Marketing and Customer Value

Sustainable Marketing and Customer Value establishes an overview and framework for major ideas that connect marketing, consumption and sustainability.

Vis mere
  • Sprog:
  • Ukendt
  • ISBN:
  • 9781032002446
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 326
  • Udgivet:
  • 28. december 2022
  • Størrelse:
  • 241x25x160 mm.
  • Vægt:
  • 628 g.
  • 2-4 uger.
  • 7. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Sustainable Marketing and Customer Value

Sustainable Marketing and Customer Value establishes an overview and framework for major ideas that connect marketing, consumption and sustainability.

Brugerbedømmelser af Sustainable Marketing and Customer Value



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.