Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser - Mikkel Noa Klein - Bog

- Få succes med omtale i medierne selvom du har travlt med tusind andre ting og kun har et budget på 0,- kr

Bag om Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser

Der er vanvittigt mange gode historier at fortælle inden for turisme- og oplevelsesbranchen i Danmark.Men hvordan får du hul igennem til medierne? Hvilke historier er værd at satse på?Og hvordan kan du bruge pressearbejde i din turismevirksomhed til at få omtale og opmærksomhed fra medierne? Denne bog er en meget konkret guide til at fortælle dine historier på den rigtige måde, så journalisterne lytter. Det er ikke nogen videnskab - alle kan lære det. Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser henvender sig til alle iværksættere og aktører, der arbejder med at skabe fantastiske oplevelser for danske og udenlandske turister. Undertitlen på bogen er Få succes med omtale i medierne selvom du har travlt med tusind andre ting og kun har et budget på 0,- kr. Det koster nemlig ikke noget af lave pressearbejde udover din tid, energi og ihærdighed. Når det lykkes at opnå gode presseresultater, kan det gøre en kæmpe forskel for dig og din virksomhed. I bogen kommer du til at møde nogle af landets førende eksperter inden for PR i turismebranchen. Du kan også møde en række turismeiværksættere, der har forstået værdien af at prioritere pressearbejde, selvom der som turismeaktør altid er travlt med tusind andre ting.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788794381505
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 130
  • Udgivet:
  • 6. maj 2024
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 14x210x13 mm.
  • Vægt:
  • 258 g.
  På lager
Leveringstid: 1-5 hverdage
Forventet levering: 3. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Beskrivelse af Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser

Der er vanvittigt mange gode historier at fortælle inden for turisme- og oplevelsesbranchen i Danmark.Men hvordan får du hul igennem til medierne? Hvilke historier er værd at satse på?Og hvordan kan du bruge pressearbejde i din turismevirksomhed til at få omtale og opmærksomhed fra medierne?
Denne bog er en meget konkret guide til at fortælle dine historier på den rigtige måde, så journalisterne lytter. Det er ikke nogen videnskab - alle kan lære det.
Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser henvender sig til alle iværksættere og aktører, der arbejder med at skabe fantastiske oplevelser for danske og udenlandske turister.
Undertitlen på bogen er Få succes med omtale i medierne selvom du har travlt med tusind andre ting og kun har et budget på 0,- kr.
Det koster nemlig ikke noget af lave pressearbejde udover din tid, energi og ihærdighed.
Når det lykkes at opnå gode presseresultater, kan det gøre en kæmpe forskel for dig og din virksomhed.
I bogen kommer du til at møde nogle af landets førende eksperter inden for PR i turismebranchen. Du kan også møde en række turismeiværksættere, der har forstået værdien af at prioritere pressearbejde, selvom der som turismeaktør altid er travlt med tusind andre ting.

Brugerbedømmelser af Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.