Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Fuzzy Classification of Online Customers - Nicolas Werro - Bog

Bag om Fuzzy Classification of Online Customers

This book introduces a fuzzy classification approach, which combines relational databases with fuzzy logic for more effective and powerful customer relationship management (CRM). The book starts with a presentation of the basic concepts, fuzzy set theory and the combination of relational databases and fuzzy classification.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319367149
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 141
  • Udgivet:
  • 6. oktober 2016
  • Udgave:
  • 12015
  • Størrelse:
  • 235x155x8 mm.
  • Vægt:
  • 2467 g.
  • 1-2 uger.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Fuzzy Classification of Online Customers

This book introduces a fuzzy classification approach, which combines relational databases with fuzzy logic for more effective and powerful customer relationship management (CRM). The book starts with a presentation of the basic concepts, fuzzy set theory and the combination of relational databases and fuzzy classification.

Brugerbedømmelser af Fuzzy Classification of Online Customers



Find lignende bøger
Bogen Fuzzy Classification of Online Customers findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.