dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Using Behavioral Science in Marketing - Nancy Harhut - Bog

Bag om Using Behavioral Science in Marketing

Apply behavioral science techniques in key areas of marketing to drive consumer action for increased engagement and conversion rates.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781398606487
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 1. August 2022
  • Størrelse:
  • 157x16x230 mm.
  • Vægt:
  • 434 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 30. April 2024
På lager

Normalpris

  • dk-flag   FØDSELSDAGSUDSALG   dk-flag

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Using Behavioral Science in Marketing

Apply behavioral science techniques in key areas of marketing to drive consumer action for increased engagement and conversion rates.

Brugerbedømmelser af Using Behavioral Science in Marketing



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.