Tidligere bogreolen.dk  |  Markedets laveste priser
Dag-til-dag levering
Branding 2. udgaveaf Heidi Hansen

Branding 2. udgave - Bog

- teori, modeller, analyse

Bag om Branding 2. udgave

Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere. Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om: - brandarkitektur - corporate branding - storytelling - storytelling som ledelsesværktøj - co-branding - celebrity branding - brandpersonlighed - oplevelsesbaseret branding - place branding - online branding - employer branding - brand equity - brandets byggeklodser.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759323953
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 475
  • Udgivet:
  • 15. August 2016
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 174x244x30 mm.
  • Vægt:
  • 910 g.
  • 389,95 kr.
  • 39,95 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 22. September 2020
Andre bøger af Heidi Hansen
Vis alle titler
Beskrivelse af Branding 2. udgave
Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.
Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:

- brandarkitektur
- corporate branding
- storytelling
- storytelling som ledelsesværktøj
- co-branding
- celebrity branding
- brandpersonlighed
- oplevelsesbaseret branding
- place branding
- online branding
- employer branding
- brand equity
- brandets byggeklodser.
Brugerbedømmelser af Branding 2. udgave


Andre købte også..
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.